Kyliga dag

Så kom de åter en sådär kall dag.. -18 om ja inte hörde helt fel. De känns som -30, kallt är de ialf.
Hur härligt är de inte att de är så mörkt på morgonen ?!! Mina underbara små liv här hemma sover hur länge som helst. I morse låg ja vaken i sängen kl 8:30 & väntade på att dom skulle komma, 8:40 hörde ja dörren öppna sig. Så kommer dom små trippandes. Gjorde lite frukost åt dom & gick ut i kylan o satt i motorvärmarn, halv 10 åkte vi upp på skolan me Wille en förhoppning att bilen hade blive lite varm, men icke !! Fick stå där & skrapa dessa rutor, då kom de upp för mig att kupé värmarn inte riktigt funka som den ska. Bilen ha inte blive varm de närmaste dagarna. Nu när man som mest behöver det. Så jag fick tag i pappa som så snällt bytte me mig så vi får lite värme i bilen. Inte så trevligt & sätta barnen i en kall bil precis :(

I eftermidda ska vi dra ut & skaffa de sista julklapparna. Om nu min kära mamma ska va hemma & va barnvakt åt mina små vill säga. Gå inte så bra att ha dom me. Min plan va ju att fixa de på dagen när barnen va på dagis/skolan men de sprack ju nu när Iwar är hemma från dagis. Får se hur de bli, de vore skönt att ha de klart i da så man bara kan ta de lugnt me en hel hemma dag/kväll imorn :)

Nä lite kaffe tro ja behövs i mängder för att bli varm i kläderna igen...

Kan man blir gladare över tandborstning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!