Slummo

Å herregu !! När ja gick iväg me barnen i morse..(GICK faktiskt) så orkade jag inte göra ngt åt mig. Drog på mig Jockes lite urtvättade mjukisar, grå huvtröja, Nike skor & Rip curl jackan...OSMINKAD! Vad händer då när jag lämnar Iwar..jo en som håller på med min rehab ringer & vill träffa mig bums. Hann inte ens hem & göra ngt åt mig själv, så de tog emot att gå dit på ett möte med honom. De är inte de jobbigaste. Så säger han när vi sitter där att han & jag ska gå runt & prata med några arbetsplatser på engång. HEL**TE!! Vilket bra intryck ja skulle ge.. Men ja kunde ju inte säga emot så ja fick skämmas ihjäl på dom här ställena. Va även in till en mäklare de va absolut de skämmigaste !! De är ändå ngt ja skulle vilja jobba me, så kommer ja som ett värsta slum. F**K
Jag är ganska upprörd för denna situation de blev i dag. Men trots min tragiska utstyrsel så var det ändå några ställen som va intresserad & ett kunde inte ta emot någon men dom ville ja skulle komma tillbaka med ett personligt brev..De kanske är positivt, skrev t.om upp mitt namn...Wheey, det är ändå ett ställe ja mer än gärna skulle jobba på. (nämner tyvärr inga namn just nu) Så ja får slå ihop något & gå dit igen som mitt vanliga jag :)
Mäklarn sa även att ja kunde återkomma om nå månader för dom hade mkt just nu me ny anställningar osv..

Jag kom väl hem för 20 min sen så vi va ute en bra sväng ändå. Riktigt jobbigt va de ändå...just för min utstyrsel som slummo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!