lille Wille

Ikväll när Jocke gick på jobbet & Iwar somnat så kände jag att Wille & jag behövde "ensam tid". Har haft känslan sen igår att Wille känner sig "bortglömd" då å då, han har vart extra trotsig & grinig.
Så han fick va vaken lite ovanligt länge för att va Söndag (dagen före skola) Vi har kollat på Wipeout (han älskar de programet) till de åt vi glass som han önskade. Även lite annat som han uppskattar. Han la sig strax efter 22 & ja märkte på honom att han behövde de. Då spelar sovtiden inte så stor roll.
Hittade även en film från när Wille va mindre än året..helt sjukt att han vart så lite & redan ska han fylla 7. Tiden går på tok för fort !! Men för mig kommer han alltid va min "lille Wille" <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet inte om du fick mitt sms men kom gärna 11 du! Det blir bra det! Kram så länge!

2010-04-12 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!