Du + Jag

Du & Jag för alltid...


Barnen har varit i stugan med mormor & morfar i helgen (Iwar kom hem lördag medans Wille blev kvar en natt till) medans så har vi har haft en jätte mysig helg tillsammans bara vi två. Är så otroligt glad att vi kommit så här långt i förhållandet..själv skulle jag kunna gifta mig i morgon..men eftersom "mitt bröllop" kommer kosta kosing så kommer det dröja några år till..tyvärr. Men har vi klarat oss i 9 år kan vi nog klara oss några till, men jag är lika glad för det eftersom jag har min kärlek vid min sida :)

Älskar dig mitt hjärta...


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis vännen! Vad roligt! Vilka superfina ringar! Måste ses nån dag! Hör av dig när du har tid.

2010-08-23 @ 21:31:03
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!