Hemlis 2

Jag har varit/är rätt deppig & nere av att jag vet, att efter 10/9 står ja här utan jobb & inkomst...vilket man helst vill slippa..man har en famlij som kostar pengar & kan inte bara leva på nudlar (som ja nog hade kunna gjort om ja vart HELT själv) Nu jobbar ju som tur är Jocke jätte mkt, men de är ändå rätt kämpigt om vi bara skulle få in en inkomst...

MEN i några dagar har jag tänkt mkt på vad som händer...om ja nu inte får ett jobb ?! (söker jobb som en idiot..men ja är ju inte ensam om att vilja ha de verkar de som) Så kom en idé som ja spinner på..ett sätt att få in lite extra. Tänkte tyvärr inte avslöja vad än..när den dagen kommer så ska ni få veta !! Men idén är jätte intressant ;)

Nu fick ni en till hemlis att suga på..men kan avslöja att den första är rätt nära att avslöjas nu..det handlar alltså om dag/ar :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt! Jag är en sån klant! :(

2010-08-15 @ 21:31:00
Postat av: Sara

Men ta bort mina kommentarer så löser sig allt :)

Mange mobbar mig för att jag klantade mig och skrev i din blogg :(

2010-08-15 @ 22:22:28
Postat av: Malin

Men HUR skulle du kunna veta egentligen att de va de ja syftade på då ?! :p Du ville ju bara va snäll...

2010-08-15 @ 23:49:34
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!