Koas...

En kaos morgon...Jocke tyckte tydligen de va varmt i sovrummet i natt & hade öppna fönstret, det slutar ju med att det är iskallt på morgonen & jag kan verkligen inte kliva upp ur sängen utan ligger hellre kvar under ett varmt täcke med Iwar tätt intill på ena sidan & Jocke på den andra..då är de svårt att slita sig.
Ja slocknar till & vakna med ett ryck 7:55 Wille börjar ju 8:15 så de vart bråttom...på med kläder & i med frukost. Han är desutom en morrontrött kille för de mesta så det gick i snigel fart.
Upp med han på skolan sen är de nästa kille som ska kläs & ätas...missar han frukost på dagis så vill ja inte komma mitt i frukost & störa det är inte så populärt, så 9:15 kom jag iväg med han & det blev en snabbt hem & nu sitter jag här & slänger i mig frukost. Hann inte tvätta håret heller Grrr!!!
Men jag har enbart mig själv att skylla.....
Fundera helt seriöst om ja ska ta bilen ner i da oxå...piss väder !! Så åker ja hem me den på lunchen så blir de inte så dyrt ändå me parkering !!!

Har även världens panik...hör & käpna men jag har faktiskt INGA skor att ta på mig i dag...höst skor !! Vad är det ????? Ngt som jag skulle behöva nu ialf känner ja !! Hel*** va irriterad jag blir på en sån sak...

Äh...nu måste ja dra mig...kan inte bli värre än att ja får gå barfota helt enkelt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!