Present tips ;)

Eftersom jag alla år efter år ALDRIG vet vad jag önskar mig...så iår vet jag..el ialf vad jag behöver !!
Eftersom ja näst intill aldrig har tillgång till den bärbara datorn så använder jag mig av den stationära (om de heter så ens) & där ha vi enbart en klump till skärm !! Då behöver jag en LCD skärm (el va dom nu heter?!)
Nummer 1 på min lista:

Behöver varken va den bästa el dyrast..eftersom ja inte ha världens bästa dator..bara den går att se på & att den är platt så är ja nöjd. (okej...kanske inte den minsta skärmen heller..för den är väl jätte mini)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!