rosa moln

Dagarna går & de känns som ja flyger på små rosa moln.
Tänk om jag alltid, resten av mitt liv kommer vara såhär positiv & glad ? :)

Jobbet flyter på & jag känner tiden kommer ikapp mig & jag har inte ens 3 veckor kvar nu..vilket är mkt tragiskt !! Skulle kunna fortsätta hur länge som helst utan några som helst problem. Inte ofta jag hittar ett sånt ställe som jag trivs så bra på !!
Jag tar en dag i taget så kanske tiden går långsammare ;)

Williams andra dag på skolan har gått strålande, efter skolan följde han med sin kompis Tim hem..dom är av samma skrot & korn, fotboll är livet & är det tråkigt väder är det Tv-spel som hägrar !! Det är riktigt kul att William har så bra kompisar. Det är 3 grabbar som han hänger med mest & dom är så gulliga alla tre. Dom turas om från dag till dag om vem som ska följa med vem efter skolan..man vet ju själv hur det var när man va liten :) Nä vi skulle aldrig kunna flytta så han måste byta skola ialf. Är så nöjd som det är...

Iwar då..han är nog vildare än vildast !!
Igår när jag kom & hämtade han, då hade han ramlat & slagit bakhuvudet, i dag hade han ramlat & skrubba pannan & slagit munnen så hela munnen vart full me sand, ja va säger man..han måste pröva sina gränser helt enkelt.
Han är så otroligt go varje dag efter dagis för han är så slö & trött efter en hel dags lekande så det blir mest att vi sitter & myser i soffan..samtidigt en riktig mys kille !!

Nu ska ja återgå till min planering av Willes kalas som jag ha lovat han nu sen i maj =/ Men de blöev så eftersom alla for bort under sommarn så de va lika bra att vänta tills skolan satt igen tyckte jag. Så nästa helg blir de barnkalas !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!