senare än andra dagar

Jag brukar alltid lämna barnen före 9 på morgonen så jag har 45 min på mig att göra mig klar, utan nån som klänger runt benen el blir en blöja som måste bytas helt plötsligt innan vi åker..eller blir en "dålig-dagis-dag" & jag kan inte åka därifrån & kommer sent till jobb...Kommer jag försent nu är det enbart mig själv ja kan skylla på..
Idag sov vi över vår vanliga tid & jag har nu bara 20 min på mig att göra mig klar, men MÅSTE hinna ändå :)
Det blir en hektiskt frukost nu sen "springa" ner...

Mammas stora pojke...världens finaste William !!

Me today..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!