Sjuk-huset

Båda barnen är fortfarande sjuka & jag själv känner mig inte tipp topp, ont i halsen & fryser/svettas i omgångar =/ Så jag är tyvärr fortfarande hemma...ser verkligen fram emot att gå tillbaka på Måndag. Eftersom de bara är en månad kvar känns de lite tråkigt faktiskt att de snart är slut :(

Beställde en keps till Wille för ett tag sen & fick den igår..blev mkt upprörd när jag märkte den blev förliten =( Eftersom den han ha nu börja bli sliten va de läge för en ny...så detta blev ju mkt irriterande.
Den är lite stor för Iwar..man han kan få växa i den..de tar nå år & frågan är ju om de är så lägligt att en 2 åring har en vit keps ?? Tro inte de va...

Ska fundera lite om ja ens ska behålla den =/

För ett tag sen började min vän Joy me sin "walk in closet" & blev då sugen att få tillbaka min som vi gjorde om till Iwars rum. Men eftersom Iwar inte kan sova där inne under sommartid pga dålig ventilation så är han ALDRIG där inne & han sover i våran säng varje natt. Så där jag hade gjort som min lilla "walk in closet-hörna" i sovrummet ha ja nu gjort i ordning som Iwars lilla kryp-in. Samtidigt har jag fått tillbaka mitt lilla rum & håller för fullt på att fixa till min egen "walk in closet" igen... 
I Love It !!!


Iwar skulle absolut bädda sin egen säng ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!