skolstarten..

Nu kommer det fram mer & mer av det jag länge velat berätta..
Förlovningen har jag länge gått & sugit på, tänkte vänta till nästa år när vi firar 10 år tillsammans, men kunde inte vänta utan det blev på vår 9:års dag istället.
Får många frågor om bröllop, men det är inte prat om ngt bröllop för vår del inom den närmaste tiden. Därav valet av ring, jag ville egentligen bara ha en slät för att sedan lägga till en med sten..men eftersom jag kanske får vänta alldeles för länge på det valde jag nu en med sten på engång & jag älskar ringen..det är verkligen jag :D
i & med att ta det här steget kände jag att det var dags att vända blad..Där kommer mitt val av att gå ifrån det blonda..det var dags att gå vidare..till ett nytt kapitel i livet !!

nu går de inte att ångra sig...

kan nog vänja mig..

Hon ska komma tillbaka hit på onsdag morgon innan ja ska jobba & fixa slingorna på längden som nu gör så håret blir grått eftersom jag var så blekt. Men blir slingorna som dom är mitt uppe på huvet så kommer de bli sååå jäkla snyggt !!!

Hur som helst så är jag enormt lycklig just nu !!

**********************

Så till en annan stor händelse som hände i dag..min älskade William började 1:an !!!
Jag lämnade först Iwar på dagis & jag var ledig så jag kunde följa med Wille i lugn & ro. Hur länge ja tänkte va kvar visste ja inte. Men William hade stora förväntningar & va så glá att ja va med honom. Andra föräldrar åkte redan efter samling men jag & en till mamma & en annan pappa stannade. William ville det så jag var mer än gärna kvar. Kul att se alla barn, det är en sån otroligt bra klass han har hamnat i & bra lärare :)

Förväntansfull Wille på väg till skolan..
(dock lite långhårig men de fixar vi under veckan)

I skolan..dom skulle göra namn skyltar...


Nu ser vi fram emot en ny dag i morgon..ny dag på skolan..ny dag på dagis & en ny dag på jobbet :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad STOR Wille såg ut på korten! Tänk att han redan börjar 1:an....det är inte klokt :)



Jättefina ringar! Så kul att ni förlovat er. Mange sa: "Men det har dom väl varit länge?" med sen så är ju han uppmärksam som ett kylskåp ibland oxå... ;)

Håret blev jättebra - du passar ju i allt :) Jag ska själv till frissan imorgon, men jag tror jag håller fast vid det blonda ett litet tag till. Ev. så kanske jag lägger in några mörka slingor lite senare i höst.

2010-08-24 @ 12:30:04
URL: http://minxy.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt att höra! Glad för din skull! =) Du är så himla fin! Söt han är stora killen din också! Helt otroligt att han ska börja skolan.

Jag jobbar helgen tyvärr men nästa helg är jag ledig om det skulle funka då? STOR kram

2010-08-24 @ 13:56:52
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!