frukt så de räcker nå dar

Det blev glädjens dag när vi skulle ta ett snabb stopp på ICA efter skolan idag. Det fattades mjölk till ugnspannkakan så jag skulle springa in lite snabbt, sprang då på frukten...alla frukt korgar 10:-/st
Eftersom stor del av vår familj (alla utan Jocke) älskar all sorts frukt så kunde ja inte hålla mig, mina 50 spänn över ja hade me mig gick åt till 5 korgar !! Hur gott som helst :) För att inte tala om alla varianter vi kan ha till frukost filen ;)
plommon, päron, nektariner, kiwi & persika

Kanske inte världens roligaste nyhet men usch så gott de blev för mig. Isället för att sitta här i min sjuka & sukta efter alla gosaker som glass & godis vräker ja i mig mängder me frukt. Kroppen kanske får en energi-kick & frisknar till tills i morn ?! Finns den chansen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!