Efterlängtad värme

Kan säga att min energi för blogg ha vart på minus.
Lika så graderna inne i våg lägenhet..när man fryser dygnet runt har man varken ork eller lust med nånting. Kan inte ta en varm dusch för det finns ändå inget varmvatten. Lite ljummet till kallt =/
Kan säga det va en ren glädje & lättnad när man kom hem tidigare i dag & inser att vi har värme !!
Nu är det även jätte varmt..skönt med andra ord :)
Jag kommer aldrig klaga på värmen igen !!

Nu ska ja lägga pojkarna..sen ska ja faktiskt slå mig ner i soffan me ett glas vin..ha några filmer som är lånade som inte hunnits me :)

Avslutar min fredag me nån bild från senaste dagarna..




HaPPy FridaY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!