Under kan ske..

Då va de klart...trodde ALDRIG detta om mig, att jag skulle sätta mig på den här (hemska) platsen igen.
Men tänk va fel man kan ha, desutom känns de faktiskt hyffsat måste ja säga. Börja ana om ja blive galen men ja tro bara att ja insett va som behövs göras..
Hade nån sagt till mig för nå år sen att jag skulle göra detta nu skulle ja nog bara skratta & undra va de va för miffo som ha sånna ideér.

I Januari börjar ja plugga...jo du läste rätt. Jag som ALLTID hatat allt med skola & skoless redan när ja börja sjuan. Kommer nu under våren bara fixa till mitt slutbetyg som ja inte ha =/ Sen till hösten ska ja läsa ekonomi, de se ja verkligen fram emot !! Får dock ta den här våren först..


Hittade nå dammiga bilder på den andra datorn...


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter riktigt bra tycker jag!! Tror det kommer passa dig bra! Kram

2010-12-21 @ 20:20:00
Postat av: jenny

jätte kul malin!!! kram

2010-12-22 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!