Julen

Så va julen över & jag är tydligen inte den enda som tar en liten semester från bloggen :)
Ja ha inte vart hemma så mkt i helgen & sen ha man haft fullt upp..men nu ska ja försöka komma igen.

Julen spenderade vi hemma hos min brors familj..hela min familj & Saras (brors sambo) familj var med så vi blev med alla barn 16 st. Vi hade en jätte trevlig & mysig jul..massor med god mat & en enorm hög med klappar, som alla 6 barn skulle dela på.
Våra barn fick nog allt dom önskade sig + lite till & dom blev mer än nöjda.






Juldagen åkte vi i vanlig ordning till barnens farmor & farfar & firade julen en gång till..
Mera god mat & mer julklappar till barnen. Inte så dumt att tomten kommer 2 ggr.
Vi har haft en jätte trevlig jul helg..då talar jag nog även för barnen.




Nu hoppas ja bara att vi får vara friska resten av året. För på fredag åker vi upp till Vemdalen & firar helgen där.
Med tanka på hur många runt omkring som åkt på magsjuka senaste veckan så blir man ju inte förvånad om man skulle åka dit (!)

Nu ska ja färga håret..SJÄLV..senaste 9 åren ha ja alltid gjort hos frissan, så vi få se hur de här slutar =/ Har varken ork el tid att gå nånstans nu...när ja ändå bara ha brunt så kan ja väl inte misslyckas tycker ja..
ska få till nån före/efter bild så få vi se om ja är nå proffs :)

Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!