En ny människa..

..känner ja mig som. Ja tror ja ha gått in i nästa "fas" i livet. Om de nu finns nån sån ;)
Ett stort tecken på förändring är min mat-handling. Igår kväll när barnen hade lagt sig så for ja på ICA (Jocke va självklart hemma) & handlade. De blev inte den vanliga "skräp-vagnen", blev så mkt mindre MEN så mkt nyttigare. t.om. A skipper skulle bli imponerad :p
Så ja började me dagens middag: Ugnspannkaka me kasslerbitar. Blev riktigt gott, Wille smällde nog i sig halva plåten själv.



Imorn vet ja inte om ja ska göra skaldjursgrytan el Tunnbrödsrulle med lax & potatis. Så goda mat ideér som kommit upp, bara sådär från ingenstans.

Annars då...hmm...ja hela familjen är friska ialf. Håller på att planera in en bad-dag igen nu på lördag. William är rätt sugen att prova Matfors badet.

Jag jobbade min sista dag på stället ja vart på i 5 månader precis. Letar nu vidare efter en ny AT-plats. Ska ha de klart tills på onsdag. Tror jag ska inrikta mig på en helt annan inriktig den här gången. Jag trivdes jätte bra med det jag gjorde, de är bara de att jag vill bredda mig lite & prova ngt nytt för att kanske komma upp på 100%

Nä...måste nog avbryta innebandy matchen som pågår i hallen, dags för sängen för lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!