...

Less på att ligga i denna soffa hela dagen..tog & målade 2 hyllor som ja länge vela fått gjort men aldrig riktigt haft lust..men de är väl de enda ja pallat me ida =/ Nu ikväll kom en påse bullar förbi som min underbara mamma hade bakat ida :) Finns de ngt som får mig må bättre så är de bullar !!

Dom där hyllorna ha legat här ända sen vi bodde i förra lägenheten, men jag ha aldrig riktigt kommit till skott & målat dom. Men nu så..
Nu ligger jag här på min favvo plats i soffan..me en påse bullar, cola & ha precis börja om från början på OneTreeHill..ena dan är den andre lik ;)

Iwar säger Gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!