Gokväll

Till slut kom ja utanför dörren idag..for ut till Birsta en sväng, skulle kolla en grej & köpte me mig lite värmeljus till mamma. Galet halt de va på vägen...när ja skulle in på avfarten från motorvägen mot Birsta så kände ja inte ens att ja bromsa bilen, den bara gled ! Kom ialf hel både dit & hem. Några tulpaner fick följa me mig hem...men de va då de enda.

Hämtningen av barnen gick sådär, Iwar skulle inte åka hem idag. Han skulle vara kvar på dagis hela helgen..däremot gick de rekord fort att hämta storebror. De va bara in & säga hej-hejdå. När vi kom hem började ja me middagen, på dagens meny va de fläskfilé, Beasås, hemma gjorda klyftpotatis me en smarrig sallad till.
Iwar gjorde kväll runt 20:30 & Wille för en halv timme sen. Själv ha ja små slummrat på soffan & är otrevligt trött...ja fatta inte, ja är jätte trött på kvällarna nu, samtidigt så går ja runt & kan värka i mig saker hela tiden. Försöker hålla mig ifrån onyttigheterna nu. Inte druckit dricka el ätit godis, bullar & annan gosak på 3 dagar...Stort av mig ;) Se om man kan va lika duktig imorn när de är lördag å allt..hmmm..

Nä nu vill inte mina ögon hålla sig öppna längre, så de är nog lika bra att slå igen dom. Är dock inte så sugen att gå å lägga mig själv i en tom säng...vill ha min älskling här nu !!!

Sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!