Min tur

Nu är det tyvärr min tur att däcka i sjuksängen. Precis innan jag skulle åka ut på jobbet idag fick jag snurr i huvet & de va nära ja skulle svimma. Varför kan jag inte acceptera att jag är sjuk ? insåg även att jag har feber idag..så jag tog mitt förnuft ringde jobbet..tog en tablett & slockna i sängen.
Vaknade för en timme sen (!!) kunde inte andas..känner mig inte ett dugg piggare.
Nu sitter jag här me mitt honungsvatten...sappat runt på alla kanaler..läst lite bloggar. Fundera på om man ska ta en upptinande dusch..men jag orka nog inte ens ta mig in dit. Ett Badkar hade vart de ultimata en sån här dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!