Äntligen..

Försov oss lite i morse...allt är faktiskt Jockes fel !! Han bytte ut min väckarklocka..när ja ställer klockan på mobilen så är de så lätt att trycka av den 10 ggr innan man kliver upp FÖR SENT ! Därför ha ja börja ställt en annan väckarklocka, på ngt vis så ha ja alltid gått upp på engång. Men nu hade han ställt mobilen åt mig & klockan till han !!! Vilket ledde till en försovning i morse, men på ngt vis trixde ja till de så ingen av oss kom försent :)

Strax innan Oktober "anmälde" vi vår soffa som trasig, dom skulle höra av sig när dom viste hur dom skulle göra me delen som är defekt. Så ha vi vart förbi där flera ggr men dom ha aldrig veta hur de lega till (BOOM alltså) så nu ha vi inte vart där ngt efter jul så ja svängde förbi efter jobbet ida, då hade dom tydligen fått delen för ett bra tag sen men inte hört av sig till oss !!!! Noll koll !! Men ja fick me mig min nya HELA del hem ialf..men ska de verkligen ta nästan 3-4 mån att få ngt fixat !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!