Bra start på veckan..

Konstigt nog är ja pigg ida, el så är de ja som intalat mig att vara de bara. Somnade inte förns 02:30 inatt, gjorde om i vardagsrummet hela kvällen. Natt människa som ja är finns de inge stopp på mig. Runt 2 la ja mig i sängen & somnade till GG. Vaknade strax efter 7 i morse att Wille låg & sov brevid mig..sjukt va mkt trängre de bli i våran 180 när man helt plötsligt sover 3 där..trångt & mysigt :)
Jag & Wille smög oss upp, drog på oss nå kläder & åkte upp på skolan lagomt till frukost.
Hem & väcka Iwar som kan sova hur länge som helst på morgonen tro ja, myste lite i soffan till barnprogram innan vi åkte upp på dagis runt 8.. Finns inge bättre mornar än när de blir såhär att man tar hand om ett barn i taget, barnen är på strålande humör & sammarbeter, både hinner me frukost på skolan/dagis. När både är vaken samtidigt blir de ofta kaos & griniga mornar..Eftersom dom äter väldigt dålig frukost när dom äter hemma på vardagarna så är de skönt när vi hinner i väg i lagom tid så hinner dom vakna till oxå innan dom ska äta.
Sen ha ja min egna lilla stund innan ja ska iväg :) Ida fick Jocke sovmorgon annars när han är ledig så brukar vi hjälpas åt, att jag gör dom klar & han kör dom..men ida gick de så bra ändå att de inte behövdes !!

Så nu ska ja vakna till me te i soffan, dusch sen iväg. Börjar inte förns 12 i da så ja ha en lugn & skön måndag.

Have a nice day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!