invigning av poolen

Åh..va ja gillar läget just nu :)
Känns super på jobbet & helt sjukt bra hemma me ALLT !!
En härlig känsla helt enkelt

Gick hem ida på min lunch..orkade inte trängas me allt folk som virrar runt på stan just nu..Min lunch idag såg typ likadan ut som min frukost brukar göra...men de är ju absolut godaste oxå !!

(Kaffe..vatten..deli m phila & paprika..fil m färska gubbar & mango)


Efter jobbet ida stannade ja till vid Jockes jobb..så precis när jag skulle gå hem så kom Wille & farfar dit som hade cykla från farfar & hem till stan !! Dom är så jäkla duktiga måste ja säga.
Så när jag hade hämta Iwar blev de en fika på altan..i hettan !!
Så kom ja på att ja hade ju en pool att sätta upp som Magnus kom förbi me för nå dar sen..så ja blåste upp den & fyllde (tur man inte betala vattnet själv så man kan ta varmvatten) barnen badade i minst en timme innan ja fick upp dom :) Nu ska ja bara få till den på nå bra ställe på altan så ja slipper tömma & fylla varje da =/


Iwar ha precis somna...man blir ju trött av att bada.
Själv så ska jag ta mig en kaffe & sätta mig ute..höra alla fulla grannar som ska njuta av gatufesten !!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag slutar 16 på fredag. Vi ska på GF på lördag. Du då? Härligt arr höra att du är bättre igen! Kram

2010-07-07 @ 23:06:34
URL: http://lindsaay.blogg.se/
Postat av: Linda

Nästa vecka är jag ledig tisd, onsd, torsd så kan du då så hittar jag gärna på nåt. Vi tänkte också gå ner på dagen och ta en bit mat. Vi kanske strålar samman då? =) Hoppas vädret håller i sig!

Stor kram till dig!

2010-07-08 @ 20:31:47
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!