Gott då !!

Börja faktiskt fundera på om jag & Jocke är dom enda i hela Sundsvall som inte är på Gatufesten ? För de första så han man barn att ta hand om nu som inte går att lämna bort hur som helst på vardagar..sen tycker jag att de går riktigt onödigt mkt pengar på dessa få dagar !! Även om man ska snåla hela kvällen så ryker ändå massa hundringar (om du ha tur räcker de) nä...så vi håller oss i från de där & ska gå ner på lördag under dagen m barnen så dom får roa sig på tivolit & kanske slinker de ner en kall öl i ngt tält ;) Men inte mer än så helt enkelt.

Jag jobbade min sista dag för den här veckan i da & har nu lång helg !! :)
Mest för att Wille inte är på fritids den här veckan & Jocke börjar halv ett i morn & de blir lite väl lång tid att va ensam hemma för Wille fram till 16 !! Så jag bytte dag helt enkelt.
Så vi ha precis avnjutit en mkt sen..men enormt god middag. Egen hemlagad potatisgratäng (Kan nog snart säga att ja gör den godaste i stan..haha) m stekt kycklingfilé & Currysås..självklart lite grönt till de oxå. För att sätta pricken på i:t blev de ett glas rosé :p
Provade faktiskt ett nytt idag som ja aldrig smakat & det är otroligt gott !!!


Nu ska ja fortsätta städa här hemma så de är städat till helgen (haft en bomb här hela veckan..irriterande) medans ja smuttar på mitt fantastiska rosé ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi ska inte heller gå, har inte gjort det på flera år!

Betala 700:-/st för 3-dagars inträde och sedan sitter an ju ändå bara och dricker öl, har aldrig sett några artister =P

Snacka om slöseri på pengar, haha!



Vi går ner en snabbis idag runt lunch så att barnen får gå på tivolit bara =)

2010-07-09 @ 09:31:24
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: Haha ja exakt, och billigare öl har man ju fått tag på!

Rena rånet..



Jo det går väl minst en femhunka bara på tivolit känns det som =)



Även om jag inte deltar själv så är det kul att det händer grejer i stan =)

2010-07-09 @ 10:33:27
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!