på stan

Så va de ju den där godisremmen jag hade lovat..
Men jag vill ta vara på solen medans jag va ledig, så vi kom inte iväg förns vid fyra..Iwar satt som ett ljus & kollade på allt folk & allt annat som fanns..imponerad av ALLT !!
Båda barnen va jätte snälla & Wille gick brevid & höll i vagnen för han ville INTE komma bort sa han :)
Vi tog storgatan upp & ner sen lockade tivolit för två nyfikna pojkar. Vi lovade varandra att BARA kolla eftersom vi ska gå ner med pappa imorn & göra tivolit. Så vi gick runt där & Iwar såg mest chockad av alla snabba & höga karuseller..å alla barn som skrek :p


Wille som inte direkt är så jätte förtjust i karuseller va mest intresserad av alla lotterier & kasta bollar på burkar..ja ni vet va som brukar finnas !!


Jag & Iwar


Va rätt skönt att va där strax innan dom skulle tömma området..va jätte lite folk så man kunde ta sig fram me vagnen oxå.
Nu lägtar Wille tills i morn bara..då han ska få göra allt de där han längtar efter :)

Dags för middag..idag blir de nog resterna från min goda potatisgratäng & rostbiff..GOTT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!