regna el inte ?

Måste dom precis nu när vi ska åka visa världens regnkaos i Stockholm?
Iofs får ja hoppas vädret ha rätt den här gången, att de ska sluta regna där under natten sen blir de hyffsat väder under fredagen medans de ska bli super bra väder under lördagen :) Ja håller mina tummar ialf.

Jocke & Wille är på GIF-matchen, Willes lag skulle spela en förmatch idag. Medans dom är där så ha ja & Iwar fixat de sista inför resan i morn, packar & ska precis börja med maten så den är klar tills grabbarna kommer hem.
De va inte planerat men under promenaden bort på OK somnade Iwar..

min tanke va ju att hålla han vaken hela dagen för att somna tidigt ikväll & kunna va på hyffsat bra humör när vi väcker han kl 05 i morgonbitti. De sprack ju =/ men men...

Bäst ja fortsätter me de ja höll på me så man inte blir uppe hela natten som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är bara bra med mig, njuter hela dagarna!

Har en otroligt nöjd liten tjej som anpassar sig till allt, sover hela nätterna och låter mest bara när det går för sakta med maten. Sen att hon redan hunnit bli en månad är helt ofattbart men jag antar att det är precis såhär fort det kommer att gå hela tiden! :)

2010-07-29 @ 23:01:16
URL: http://carrolined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!