Rekord?

Vet inte men jag måste ju va den som är & handlar längst i hela världen. Kan säga att det har ALDRIG vart såhär länge tidigare..men ja vet inte va som hände i da.
De hela började me att jag slutade halv ett i da för ja tänkte hinna handla innan ja skulle träffa Joy..men eftersom min kära sambo är lite extra seg ibland slutade det me att jag & Iwar åkte själv strax efter 16.
Vi åkte då som vanligt på ICA MAXI & körde me självscanning för första gången...ett mkt roligare sätt att handla ju, sen får man mer koll på¨VAD man handlar & HUR MKT man handla för !! Suveränt ju :D
Vi gick runt & fyllde vagnen me allt vi skulle ha från listan ja hade fått ihop (ett helt A4)
När ja kommer ut till bilen så ser ja att klockan är 18:20 !! Kan de va möjligt ??
Min & Iwars mathandling tog alltså lite mer än 2 timmar !! Det är ialf mitt rekord...

Me today


Kommentarer
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Halloj.. Allt är bara bra här tack, själv då?

Tackar =)

2010-07-21 @ 11:19:58
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: DENISE

Är allt bra hos dig idag?:)

kram!/denise

2010-07-21 @ 17:20:56
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!