Slut på helgen

Känns ändå som att regnet kom lite välkommet..men imorn får de gärna va slut på de & solen + värmen kommer tillbaka :)
Idag dårå, fick vi världens sovmorgon, Wille kom & väckte mig halv 11 & frågade om vi inte skulle kliva upp snart..jag tänkte att ja ligger kvar & drar mig tills Iwar vakna men som vanligt somnade jag om & vaknade igen strax efter 11 & även Iwar öppnade segt sina blå. De kan ja kalla sov morgon !! Vi åt lite frukost..jag som aldrig förut ha ätit frukost, känner att de börja bli en höjpunkt, riktigt gott om man anstränger sig & har lite fantasi.
Efter frukosten åkte vi ut till barnens mormor & morfar som ha vart borta på semester så barnen började sakna dom. Efter ett tag kom även Magnus m fam dit, så barnen fick busa av sig lite...Fasters sötaste Nora bara växer & växer :) Strax efter tre började vi dra oss hemöver igen. Sen ha vi mest vart hemma bara, tagit de lugnt & ja fortsätter att rensa, bäst att passa på medans de är dåligt väder. Har även tvättstuga ida & halva dan i morn.

Imorn ska Wille & Jocke iväg me farfar & farbro Anders & fiska. Årets fisketur..få se på vädret om dom sover över där ute i skogen bland myggen el om dom kommer hem till en mjuk & varm säng ;)

Nu måste ja ner & hämta tvätt sen blir de sova för Lille mannen !!

ett litet meddelande från Jocke på vårt kylskåp :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!