tror man klarar allt

Bara för arr jag är på fötter igen så tror jag att ja klarar hur mkt som helst !!
Igår mitt på dagen ringde jag Jocke som va ute i Matfors me barnen å farfar på Lilla-VM, så dom hämtade upp mig när dom skulle käka lunch..sen åkte vi ut dit igen. Efter det åkte jag ut med barnen till mina föräldrar innan jag for ut till Timrå för att kolla på Joy´s tävling !! Hennes första i Body fitness så de va extra spännande :) Det tog mer tid än jag anat & efter hennes klass (3 timmar senare) kunde jag tyvärr inte stanna längre för min ork va på noll så jag hämtade barnen igen & for hem.
Såhär i efterhand skulle jag bara vart hemma & vilat & ätit hela dagen. Men de är bra å va efter klok.
Gav mitt stöd till Joy ialf som va super duktig !!

Idag jobbar Jocke så jag planerar att jag & barnen ska bara va hemma & ta de lugnt..nu blir de frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!