i dag

Igår gick vi ner hela familjen på gatufesten..hade ju lovat att barnen skulle få göra tivolit :)
Dom blev super nöjda efter dagen..tyvärr hade jag inte kamera me mig.
Wille åkte nån karusell..fanns inte så många för just hans ålder, endra va de för mindre el så för större barn..så det blev mer nallar hem istället. Han fick bl.a kasta bollar i ett mål & satt 2 av 2 i målet & vann 1:a pris..vilket va en väldigt fjuttig nalle för att va första pris..men han vart överlycklig & ja blev jätte stolt !!

Idag har vi bara vart hemma..jag har suttit i solen så mkt jag orkat medans barnen badat i poolen till & från. Men ute ha vi vart hela dagen. Skönt att inte behöva göra sig i ordning & bara va hemma nångång oxå.
Suttit i min solstol & läst..sjukt hemsk bok faktiskt..

Barnen ha fikat..badat..hoppat & spela fotboll !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!