en ful vana..

Sova över på morron börja bli till en ful vana !!
8:07 slog ja upp ögonen idag med en glad Iwar brevid mig..låg & lekte med sin mjukis hund. Själv fick ja panik eftersom 8:10 ska Wille ha gjort sig klar fikat & infinna sig på skolan !! Helt omöjligt. Iwar va inte direkt sammarbetsvillig i da heller. 8:40 hade ja fått på dom kläder & fått i dom frukost. For upp på skolan..ingen där !
Då hade dom gått upp på höglunda *suck* ja for förbi dagis me Iwar först sen virra runt på höglunda för att hitta musiksalen va ju inte de lättaste.
Måste skärpa mig..kan inte sova över såhär !!

Nu sitter ja här & försöker tvinga i mig nån frukost men blir bara äcklad av all mat just nu..
En snabb dusch, göra mig klar & gå ner på jobbet kanske känns lägligt, kommer ja sent på jobbet är ja nog inte populär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!