fika

När Jocke kom hem idag..han slutade 13:00 så väntade vi på att Iwar skulle vakna från sin powernap..sen tog vi en promenad ner på Wayne´s & tog en fika.

(bild från WAYNE`S.se)
 Blir galen om jag & Iwar ska behöva va inlåsta här hemma så länge han är sjuk :( Vilket tyvärr verka va ett tag...febern börja gå ner faktiskt..behöver inte ta alvedon flera ggr om dagen längre utan de räcker me nån gång. Det går åt rätt håll alltså !!!

Ska strax fixa ihop en middag innan Jocke ska iväg på fotboll...får se om vi åker iväg & kollar på matchen. Den är bara i Bergsåker så de är inte så lång resväg :) Väntar ut vädret & ser om de kommer nå mer regn el om solen har kommit för att stanna i dag !!

Ringde även till läkarn i dag eftersom jag ha 1 !!! tabl kvar...absolut inge bra. Men eftersom dom inte vill skriva ut sånna tabl på telefon så måste ja komma dit..så fanns de ingen tidigare tid än 12 Juli...katastrof ja kommer aldrig klara mig flera dagar utan !!! Varför kan jag aldrig vara ute i tid ?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ledig imorgon! Lust att hitta på nåt då?

2010-06-30 @ 20:56:58
URL: http://lindsaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ledig imorgon! Lust att hitta på nåt då?

2010-06-30 @ 20:57:36
Postat av: Sara

Hoppas du mår bättre nu!

2010-07-01 @ 19:50:46
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!