hemma idag

Vissa dagar är det bara..tomt..
va duktig som fick i väg Iwar till frukost & Wille lite senare eftersom de bara är fritids nu när de är sommarlov för skolan. Va nog mkt att Iwar vaknade 6 & bara grina, otröstbar så det var bara att kliva upp lixom.
När ja kom hem bar inte benen mig längre utan ja stupa i soffan & somnade ganska genast. Vaknade av klockan halv 10 & skulle göra mig klar för jobb men bara ja klev upp ur soffan blev ja yr & de ville inte sluta..sen kom illamåéndet & de kändes som ja skulle kräkas..ja trodde såklart de skulle gå över men de gjorde de inte. Kallsvettig & helt orklös blev ja tvungen att ringa jobbet :(

Nu ha ja precis tvingat mig själv in i duschen..nu 50 min senare klev ja ur ! (tur vi inte betala vattnet)
känner mig lite bättre så ja ska försöka göra nån fika, innan de är dags att hämta mina små älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!