Mys dag me Iwar & Jocke i dag & ett grattis

Gomorgon vänner, även dom ja inte känner :)
Idag är min kropp med mig mer än va den vart på hela veckan !!
Idag är min lediga dag, så imorgon blir det en jobbdag ialf. Ska iväg på ett möte senare. Så ngt vettigt ha ja att göra.
Iwar är hemma idag oxå, Jocke har tagit ut en pappa-dag, då Wille ha fotbolls träningen & sen ha han själv match..Iwar är halv dåligt idag ändå så han behöver en återhämtningsdag.
Vi har precis gått upp på fritids me Wille, han fick välja idag om han ville va hemma el gå dit. Men han ville gå dit för grabbarna hade bestämt att dom skulle spela fotboll :)
Jag & Iwar sitter här & myser till barnprogram, inte långt ifrån att lillemannen somnar..

(Även hans lilla kyckling han gjorde i påskas ska va me överallt i dag..L)

Ja & Iwar skickar idag en massa grattis kramar till M-T som fyller hela 25 i dag !!!
Hipp Hipp Hurra på din dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!