kläder överallt

Hur mkt finns det att städa egentligen ?
Vi har alldeles för lite utrymme för kläder i vår lägenhet..får nå fel på allt som inte får plats. William ha fortfarande ingen garderob för sina kläder (!!) katastrof. Han har nu hyrt in sig i nedre delen i en av Jockes garderober.
Det är typ de ja hållt på me sen ja kom hem från jobbet..få nån ordning på kläderna. Har nu bara tagit en paus i all kaos.

Satt även & tittade på kortet i förra inlägget på mig & Jocke & bestämde mig för att ja kommer färga håret lite mörkare igen (som på den bilden) det är faktiskt MKT MKT finare än som ja ha nu..nästan hel blond. Så nästa gång utväxten behöver blekas så blir de den färgen :) Just nu känns de som ja ha mkt viktigare saker att lägga kronorna på.

Åhh...nu kom Jocke hem..så vi ska väl försöka umgås lite innan ja slocknar =/ Ha även en hel hög me kläder att ta reda på !!
Måste komma ihåg att ja börjar 10 i morn oxå..typiskt mig att glömma en sån sak !!!

Jag & min Alma !!! Saknar dig vännen  :,(


Gonatt mina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: Alma

saknar dig med vännen =)

2010-06-10 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!