2010-03-31

Morsning Morsning..
Tror Iwar hade konstiga drömmar i natt, han vaknade först vid 2 & var jätte lessen, somnade om sen vaknade han igen kvart i 3 & var ännu mer lessen..då fick han komma & lägga sig brevid mig..men de tog ett tag innan han somnade om. Lill-stackarn min..

Så har vi min stora prins..William..finns nog inte morgon tröttare människa..tro han är lik mamma kanske (?!) Man får han inte ur sängen..i morse när ja väckte han sa han:
-Mamma..ja skulle kunna sova hela dagen..men det få ja ju inte för er. Ja är såååå trött.
Kan även säga att han är inte uppe länge på kvällen heller, eftersom han är så trött på morgonen så försöker jag få han i säng till 8..senast halv 9 somnar han.

Idag tänkte ja hinna me lite inför helgen. Hitta på nå spännande påskägg till barnen..köper inte så mkt godis i äggen eftersom dom ofta får från både farmor & mormor oxå. Finns så mkt annat man kan lägga i ett spännande ägg. Sen ska ja hitta ngt till min "snart 2-åringen" som redan har de mesta =)
Tror ja ska åka iväg nu på morgonen redan å få de gjort.

Have a nice Day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!