De bästa & De sämsta

Det bästa med den här natten är att jag får sova i min egen säng..PÅ MAGEN !! Hade ett helvete i natt me alla sladdar som va fäst över hela framsida av överkroppen. Samt den obehagliga nålen i armen...

Mitt jätte stora kryp-in på sjukhuset, 2 av alla ploppar som sladdarna satt i & den otroligt goda kvällsfikan *not* 


De sämsta me i natt är att jag kommer få sova ensam i sängen, eftersom Jocke måste jobba. Kanske man lyfter över lillen...så blir de inte så jätte ensamt.

Kärleken :)

Iwar ville verkligen förja me grabbarna på träningen ida..


Gonatt & Sov Gott !!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vågade! =P

Vi bor ju i samma byggnad som min pappa så hade det varit något var det ju bara att springa över till hans sambo som är hemma + att jag skrev upp både mitt och Henkes telefonnummer, haha...

Men det hade gått bra, han satt och spelade tv-spel och tyckte att det gick väldigt fort, var nog värst för mig =P



Så det var otroligt skönt att man har det steget avklarat och att han inte är rädd för att vara ensam, det är jag fortfarande fastän att jag är 23 år =P

2010-03-16 @ 10:15:27
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!