Den vita laxen

Idag va ja på möte me AF/FK..Har nu en månad på mig att komma in på ett nytt ställe. Förhoppninsvis tar det bara nån vecka, men så ja inte ska känna mig stressad så fick jag en månad på mig. Vi kom fram till några bra alternativ som ja ska fundera på & ta kontakt me. Så få vi se va som händer...kanske blir ngt helt annat än handels den här gången...spännande ;)

---------------------------------------------------------------

Till middag i dag blev de lax m pressad potatis & sås såklart..så säger Wille när vi ska sätta oss...
W-Åhhh...vi åt ju lax & potatis på skolan...
M-Va ?! Fick ni lax på skolan ?!!!
W-Ja...Vit lax

Så kolla ja på matsedeln som dom mailar hem nu för tiden...hmm..ja..vart är världen på väg ? Då visade de sig att dom hade ätit fiskgratäng (förmodligen helt vanlig vit fisk man brukar få på skolan, va de nu är för fisk?! inte lax ialf)
Men han lät så övertygad när han sa de till mig...goo pojken mammas ! Kan inte låta bli att skratta åt de såhär i efterhand.

----------------------------------------------------------------

Kärleken min har äntligen gått av sin jobb-vecka =) Han tog ut en pappa-dag för Iwar nu sista natten så Iwar är hemma imorn från dagis..ska se va vi ska hitta på då.
Nu ikväll ha vi 3 nya filmer vi ska kika på..blir nog bara en ikväll...om de ens bli de, antingen jag el jocke ha ju en förmåga att somna innan filmens slut (!!)

(100 år sen när vi va i Thailand..el 3,4 ialf?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!