farväl de goda

Eftersom jag från o med imorgon ska ge det "nya livet" en ny chans. Ut & röra på mig..även ta bort alla mina dagliga gosaker..drickan..godiset..glassen..bullarna...ja allt som ja bara älskar att stoppa i mig (!) så har jag frossat i helgen. Jo, ja vet de är kanske världens sämsta tanke, men ja hade en liiiten tanke att ja kanske skulle bli less på de..men så fel ja hade, ja kan nog inte bli less på allt de goda :p
kan nog utse mig själv till "världens gottegris"


Imorn hoppas jag först o främst på sol, så vi kan gå me barnen på skola & dagis. Sen blir det en lååååång promenad !! Längre än så ha vi inge planer, barnen kommer inte gå hela dagar den här veckan ialf & säkert inte alla heller, bara nå timmar så dom få leka me kompisar. Kollade förra veckan o de kommer vara ovanligt många på både dagis & fritids =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!