hahaha

Fick höra av min kära sambo att ja såg så sur ut på korten...men de är så ja ser ut när ja kollar på tv kanske :p
Vi kom ialf iväg på handlingen, smartaste handlingen ever. Sen hämtade vi upp barnen, när vi kom hem slog vi ihop middagen, tacos...på en tisdag...hmmm aja, va länge sen å gott vare =)

Sen blev de lite lek här hemma innan de va dags för sängen för den lille, jag & Wille satt oss å läste nån bok han hade fått idag. Nu jobbar ja för fullt me att få han i säng, de går ju sådär...stark vilja denna pojk.
Men nu äre dags...ja å Jocke ha nämligen en film kvar att se...The Storm..Mys tisdag.

Oh, hon från AF ringde mig tidigare ida, men ja hade inte hört telefon som låg i jackan. Shit..tänk om hon hade värsta idén...får va på min vakt om hon ringer imorn igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!