Lördag

Jobbig morgon..en mkt trött morgon.
Jag vaknade kl 4 av att Iwar är jätte ledsen, han hade lyckats fastna me sin dörr i garderobs dörren så han kom inte ut från rummet. Trodde aldrig han skulle somna om, men jag vaknade till 5 å då sov han ialf =) Men när Jocke kom hem runt halv 7 så vaknade han igen. Så de va bara att kliva upp. Tidiga mornar inte min grej...

Försöker komma på ngt att göra, barnen är riktigt rastlösa...Iwar har sovit en timme, nu äter dom lite lunch. Fundera på om man ska dra ihop ngt bak kanske..går alltid hem hos barnen. Sen ska vi nog gå å köpa lördags-godis.

Va ut på Birsta en sväng i går...Bianco ska tyvärr lägga ner. Handlade iofs sällan skor där, men tråkigt att mer å mer måste slå igen. Av allt de sålde ut hittade ja INGENTING ja tyckte om heller..kanske lika bra ;) De enda som fick följa me mig hem va värmeljus & lite tulpaner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!