Mina älskade små liv

Jocke är på benen igen efter en helvetes dag mellan sängen & toaletten. Nu borde väl magsjukan vara ur huset tycker ja.
Efter att jag hade hämtat barnen idag blev mitt humör mkt bättre, helt otroligt vad mkt glädje & kärlek dom små liven kan ge. Känner mig fortfarande mörbultad men är inte lika nere & deppig som ja gjort hela dagen i övrigt.
Har tappat aptiten helt..vilket inte är likt mig som annars kan stoppa i mig hur mkt mat som helst, bara tanken på mat får mig att må illa. Bara att ja inte får i mig ngt gör mig helt orklös. Har t.om godis hemma som inte frestar...å då är de verkligen galet.
Hoppas på en ännu bättre dag imorn.

William hade vart på studiebesök uppe på barnsjukhuset idag me skolan..vilket inte vart så nytt för honom eftersom han vart där mkt tidigare när han hade större problem me astman. Men han hade ändå tyckt de va jätte kul. Allt utanför skolans område tyckte man väl va spännande !? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!