Mio Min Mio

William ligger till sängs...han är jätte dåligt, fått spring flera ggr till toaletten. Så ja satt på Mio Min Mio som han aldrig har sett. Kan säga att jag hade svårt att hålla mig därifrån, såg den nog minst 100 ggr som liten. Wille va mest skeptisk i början, men de är ju inte förns han åker iväg me anden som den blir bra. Nu när den är slut tyckte han den va..i hans egna ord -As bra


Har flyttat in Iwars säng till vårt sovrum så Wille får ligga själv..Iwar har även nu under kvällen blive jätte hes. Varför har alltid mina barn olika sjukdommar men samtidigt ? Så ha de vart nu senaste ggr dom vart sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!