Tröttare än Tröttast

För nån timme sen va ja nog tröttare än nån annan. Vid 6 stog en liten kille vid min säng & grina efter nappen. Ja letade fram den sen satt han sig vid Allram, jag la mig i sängen för ja kunde knapt hålla ögonen öppna. Efter en kvart typ, han jag en som klänger över mig fram o tillbaka över huvudet. När han märker att de inte funkar så börja han dra av mig täcket - mamma..hom...hom (kom) De va bara att ta på sig kläder o kliva upp.

Båda barnen kom i mkt lagom tid innan frukosten på dagis/skola. Jag sitter här & kommer nog slocka nån timme i soffan innan ja ta hand om dagen som kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!