Tur de finns..

Haft en kass dag ida. De börja me att dom på IKEA sa att de kunde räcka me korten på spegel även fast ja inte hade nå kvitto, men så kommer ja ut dit så måste ja ändå ha me mig spegeln eftersom ja inte ha kvitto *suck* Så ja orkade inte åka ut dit igen idag så vi få se om vi tar de imorn förmidda el så till veckan när de inte är så mkt folk där.

Sen orkade vi verkligen inte göra så mkt så vi gjorde lite kaffe & mackor, la oss i sängen & kollade igenom en film. Hämtade barnen & mitt dåliga humör kom tillbaka...kände mig som världens sämsta mamma. NOLL ork & tålamod idag =(
William har tjatat hur länge som helst nu att han vill åka till farfar, så efter skolan ringa han honom så han fick åka dit i dag & kommer hem imorn förmiddag. Han har nog mkt roligare där än hemma me en mamma me dåligt humör. De är väldigt få dagar ja ha sånt här piss humör..de är verkligen inte kul !!
Ikväll ha Jocke lira lite hockey me Iwar & har precis lagt han för natten..jätte trött liten kille.
Tog föresten bort ena sidan på spjälsängen, men de verkar som han ligger där än...hör ialf ingenting =)

Själv så har jag tagit mig ett glas vin m jordnötsringar som tilltugg ;) Har även glass,maränger,grädde & kolasås som väntar i kylen, tur de finns humör höjjare. Ja ha ändå slarvat totalt me alla onyttigheter den här veckan så varför inte fortsätta veckan ut & ta nya tag på måndag !?! Utmärkt idé för tillfället.

Ha en trevlig kväll hörrni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!