Lång historia kort

Jag orkar verkligen inte ta den långa historien om min sjukhusvistelse.
Allt har ju med att göra me de ja skrev för några dagar sen om mina besvär me vänster sida av bröstkorg, rygg & axel/arm. Igår va ja tvungen att ringa eftersom ja börja bli illamående & yr, svårare att andas..febern gick upp till 39. Det hela slutade med att jag hamnade i sjuksängen på sjukhuset. Gjorde massa kontroller för att utesluta allvarliga sjukdommar, ett tag var dom orolig att jag fått en propp i lungan. Men efter alla dessa kontroller kunde dom konstatera i dag mitt på dagen att det inte var något allvarlig men dom kunde inte heller sätta ett finger på vad felet är. Så inatt har jag legat me dropp & antibiotika samt i morse fick jag en "påse" järninjektion (pga min järnbrist) Fick även nå blodförtunnande i magen som gjorde as ont !!! Gjorde oxå en lungröntgen som såg bra ut. Sen har dom väl tagit några liter blod från mina armar..vid 12 tiden idag blev jag äntligen utskriven & fick åka hem. Men ja ha fortfarande ont i bröstkorgen o lungor, känner mig allmänt trött & slut i kroppen. Känns nästan som om ja kört in i en långtradare..men bara nästan.

Jocke ha vart helt underbar de här dygnet, barnen va tvungna att sova hos deras farmor o farfar eftersom Jocke jobbade & de va ingen som kunde hoppa in istället för han. Så direkt när han slutade (efter sina 11 h) i morse 6-halv 7 blåste han ut dit & hämtade dom & åkte iväg på skola & dagis. Sen hade han även tagit hand om all disk vi hade i köket vilket va en hög. Sen fick han sova några få timmar innan ja kom hem, hade även fel nr till han eftersom han ha nytt nummer så ja fick inte tag i han när ja skulle hem. Pappas jobb kollega körde hem mig som tur va. Sen for Jocke & hämtade barnen...så fort ja anstränger mig blir ja hel konstig, så ja våga in chansa att åka iväg.
Nu är han & Wille på fotbollsträningen, ja ha precis lagt Iwar..han va jätte trött & kunde nog somna ståénde.

Hoppas allt de här släpper snart så man kan bli en människa igen. Det är tur man har sina nära & kära runt om kring, som bryr sig <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud vad läskigt, speciellt då dom inte vet vad som är fel! =/

Hoppas vad det än är går över fort..

2010-03-15 @ 19:23:49
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Sara (Minxy)

Men usch! Hojta till om vi ska ta hand om småttingarna nåt :)

2010-03-15 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!