Iwar



Vi tog som sagt bort ena sidan på själsängen för ett tag sen, men satt tillbaka den eftersom han absolut inte skulle sova där då. För lite mer än en vecka sen tog vi bort den igen & tänkte tjura på. Dom första dagarna satt jag med han tills han somnade, nu har han blive så himla duktig & somnar helt själv utan att jag sitter där eller att han kliver upp. Min bebis börjar bli en stor kille.
Nu tänkte ja då försöka få i ordning på sängen som ja ha ställt hemma hos min mamma & pappa, som är tänkt han ska ha. Dock lite jobb på den men får ja till den som ja vill kommer den bli sjukt fin.

Nu ska ja tvätta av dagens smink & mysa ner i en ensam säng..försöka kolla på nå avsnitt OTH innan man slocknar.

Gonatt & Sov Gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!