Mars 25 2010

Imorse när ja hade lämna iväg barnen så kom min frisör hit (hyffsad service)..fick äntligen bort min hemska utväxt sen klippte hon nästan 1dm. De behövdes om ja säger så...ja blev ju ändå inte direkt korthårig ;)

Sen åkte ja & Jocke iväg för stor handlingen..måste säga att vi ha blive hyffsade på att handla klokt !! Hämtade upp barnen på vägen hem. Blev en snabb middag & nu sitter dom inne på Iwars rum & målar, innan de är dags för sängen. Jocke går även på sin jobb vecka ikväll...de känns ju sådär faktiskt ! Men de är bara att gilla läget.

I morgon ska ja ta mig ut på en sväng, ska gå in på massa ställen om AT plats. Känns bättre att göra de personligen istället för på telefon...

Hmm...tråkigt inlägg, men de va min da i korthet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!