Dålig dag !!

Vilken dag !! Vet inte riktigt vad som är på G att hända men ja ha inte vart mig själv på hela dagen.
Mått riktigt illa & yr..gjort de bra som stått på benen hela dagen utan att tippa..JA jag ha ätit & druckit ordentligt. Iofs så har jag en dålig "nack-dag" & när värken ökar så har jag symtomen att jag blir illamående, yrsel & allmänt svag i kroppen. Så där kan vi ha en förklaring. Hoppas på en bättre dag i morgon :)

Jocke & Wille har åkt på Williams fotbolls träning sen skulle dom iväg på Jockes fotboll direkt efter. Så ja ha lekt lite me lilleman här hemma medans vi oxå ha tvättstuga *orka*
Nu ligger han i sängen & slocknar nog när som helst.

Riktigt tråkigt ha ja de oxå...ingen tv..eller inga kanaler kommer upp (!) vet inte riktigt om de bara är vi som ha problemet el om alla har fel ?!?!

Aja..blir en lugn kväll..nu när solen tittat fram kanske man sätter sig på altan me en kaffe, planera ut hur man ska få nån ordning där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!