Fotbollsmatchen

I fredags va vi som ja berättat iväg på pappas fotbollsmatch..tro den sluta 1-1 för den intresserade !!
Faktiskt helt perfekt att va där..ja & barnen har en stor plan själv att spela & leka på :)
Iwar snodde Willes keps..

Dom få minuter vi kunde sitta stilla..

Sen hittade vi balonger att leka me..






Igår morse åkte jag & barnen upp till stugan, när ändå pappa Jocke jobbade kändes de som vi inte skulle göra så mkt annat. Vi blev kvar tills i dag eftersom vi höll på att tapetsera. Ja blev mer än nöjd me mitt val av tapeter !!! Tog tyvärr ingen bild men de kommer så småningom :]
Så nu ska ja lägga mina små änglar sen ska jag & min älskling få mysa hela kvällen !! Han är även ledig imorgon, de förtjänar han efter jobb helgen ;)

Iwar är super trött så han står här å gnäller, bäst att få han i säng nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!