Jag säger Gotnatt !!

Även om ja nu kommer vänta 40 min på att min kära ska komma hem från jobbet, så kan ja ändå säga gonatt eftersom jag förmodligen inte kommer logga in nå mer i da :p

Imorn ska Jocke på 24 timmars me jobbet...blää för han !! Alltid lika tråkigt när denna tidpunkt på året kommer. En natt utan han..igen :( Ja fattar inte, men ja pallar de inte lixom.
Själv så ska ja jobba på som vanligt 11-16..för övrigt kan ja säga att ja har verkligen kommit på rätt ställe..helt underbara människor som ja jobbar med & stämningen är helt sjukt bra :) Trivs enormt bra !!
så..när jag slutat ska jag & barnen åka iväg till MIN morfar som fyller 80 år. Trevligt, länge sen man träffa han nu, inte varje dag man åker till Gnarp lixom ;)

Ne, undra om man ska göra lite nytta i min "garderob" allt ligger på golvet typ, ja hittar nada. Inte bra =/
Bra me lite tidsfördriv...

Gonatt & SovGott mina vänner :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!